torsdag 14 oktober 2010

Tips tages tacksamt emot


Vad gör jag för fel??!?!

Nu har jag varit i bloggvärlden sen i februari och trivs verkligen med det. Både att sköta om min egen och besöka massor av andras! Jag blir så glad för varje besökare, varje liten kommentar och så blir jag glad för varje ny följare. De är få, en tapper liten skara som jag vet följer mig flitigt... Men jag.....

VILL HA FLER!!

Vad gör jag för fel?!!? Skriver tråkigt, innehållslöst, ointressant eller vad?


Tips och råd tas tacksamt emot!!

6 kommentarer:

  1. Jag gillar det du kriver. Bara fortsätt i din egna stil =)
    Ett tips är att surfa runt i balnd andra bloggar, lämna så kommnetarer där och även lägga dig som följare på de bloggar som du gillar bäst. På så vis gör du reklam för dig och folk blir nyfiken på vilken du är och tittar på så vis in i din blogg.
    Så har jag gjort och jag har nu 37 st följare.
    Lycka till
    kram

    SvaraRadera
  2. Du kanske besöker för få andra bloggar? Det är ett viktigt steg, besöka, kommentera och återkomma :)
    Hoppas fler följer dig snart

    SvaraRadera
  3. Har försökt att bli följare, men fattar inte hur jag går till väga?????? Hjälp mig! Kram lillsis nr1

    SvaraRadera
  4. du lilla söta elaine,det är bara du som undrar över dina inlägg,,,vi som läser din blogg ser något annat i texterna.Jag själv upplever lite himmelska toner,och även planeten vi trampar på.Nej ,,,fortsätt med samma inriktning som din blogg visar,,,,,kramis farbror ingvar

    SvaraRadera
  5. Besök fler bloggar och skriv kommentarer där - det hjälper!

    SvaraRadera
  6. Jag känner som du! Tyvärr hinner man ju inte själv med att följa så många bloggar...så det är väl så för andra också.

    Men...en dag blir vi nog upptäckta, och kan sälla oss till skaran av kändisbloggare:)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!