tisdag 19 oktober 2010

Beroende??

Fick denna förfrågan på FB idag.
Efterlysning! Är du Hemnet-knarkare, intresserad av webb och vill vara med på internetmässan SIME 2010 i Stockholm? Hemnet skulle vilja ha med sig en av er som gillar Hemnet till en paneldiskussion på SIME.

SIME går av stapeln den 17-18 november i år, på Rigoletto, Kungsgatan, Stockholm. Du, en beteendevetare och vår vd Carl-Henrik ko...mmer att diskutera framtidens bostadssök inför en mindre publik.

Läs mer på länken nedan och om du är intresserad - maila anna@hemnet.se med en kort beskrivning av dig själv och ditt webb- och Hemnet-intresse. Välkommen

Ja, jag får väl erkänna att jag är inne på Hemnets sida varje dag; även om jag inte letar hus. Det är ett legalt sätt att fönstertitta! Man får mycket inspiration!

Så jag är väl beroende kanske, eller som de uttrycker sig Hemnet-knarkare!! Ha Ha Ha

8 kommentarer:

  1. åh, jag är också inne och tittar väldigt mycket. :-)

    SvaraRadera
  2. Då är vi två!! Kanske du vill anta erbjudandet Alexandra?

    SvaraRadera
  3. Hemnet är jätteroligt att kika på ju! :D

    SvaraRadera
  4. Välkommen till klubben Malla! Hoppas du mår bättre nu!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, roligt! Men det är ganska kul att kika på hur andra har det samt att man kan få lite inspiration om man vill göra om ngt.
    Hoppas allt är bra med dig! Här känns som att allt bara stannar till och man går runt i samma spår.... Känns lite trist just nu, tror att det märks på min blogg om inte annat. Har ingen ork eller lust att blogga så mkt nu. Men det kommer väl antar jag!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  6. Jag försöker undvika att titta på hus.. Det brukar sluta med att vi flyttar... ;)Men jag håller med. Det är kul att se hur folk har det. man slutar aldrig att förvånas..

    Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej karin! Ja,det är inte lätt att få ihop allt och jag saknar dig faktiskt!! Hoppas din ork infinner sig!
    Visst är det roligt att tjuvkika utan att någon kan säga något om det!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Kul att du titade in Jenny! Är annars en hemlig och flitig besökare hos dig!! Jag hade iaf inte flyttat ifrån ditt fina hem i första taget!!
    Elaine

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!