söndag 17 oktober 2010

Kärt besök ger merjobb!

På fredag kommer svärmor och svärfar! Det var ett tag sedan de var här så vi ser fram emot deras besök. Det innebär också att alla saker som ligger på fel ställe ska komma dit de hör hemma. Framför allt nu när vi har bytt rum med Mathilda så har vissa saker en förmåga att halka efter.

Det är förfånansvärt vad mycket saker man har!!!

Behöver man verkligen 30 badlakan?

Behöver man verkligen mängder av uppsättningar sängkläder?

Efter att jag äntligen fått i ordning Mollies garderob satte jag i gång att rensa ut allt överflöd och...

VIPS
...så fick allt vi verkligen behöver plats! Bänken ner i tvättstugan syns plötsligt igen! Det är ju trevligt;D

Dessutom har jag fått en hel massa motion av att gå från källaren till mellanplan till övervåning. Ner igen och sen samma procedur!

So long!!

4 kommentarer:

  1. Skönt att få ordning och reda på allt..det ska jag också ha en dag :)

    SvaraRadera
  2. Det känns jättebra att få undan sånt som man inte använder!! Hoppas ni får ordning snart Malla!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vad kul att du hittade till mig och att du lämnade en kommentar så jag hittade till dig. Ja, Ullared dit skulle jag oxå vilja åka.... och shoppa loss :O) Jag återkommer för nu är det dax att krypa ner i sängen.
    Kram Arja

    SvaraRadera
  4. Du har fått en utmaning av mig :)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!