söndag 7 april 2013

Jag har hittat min tvättstuga!

Det fanns inte en minut kvar att uppdatera er igår. Det gick i ett!

Planerna på en paus-tur till mässan fick vi redan på morgonen slå ur tankarna när det visade sig att Mollie drabbats av nässelutslag! Hon såg ut som en påskkärring med sina röda kinder!
Det blev istället tid till att ta tag i väntande projekt!

Krilles klippte träd och jag tog äntligen tag i projekt rensa källare. Tanken har länge varit att ställa mig på loppis med alla barnkläder, leksaker och div som fyllt både förråd och tvättstuga! Istället valde vi att gynna både miljö och tredje världen och skänka rubbet till min församlings second hand-butik. Vi fyllde golvytan och lite volym i deras skåpbil!

Det känns i hela kroppen idag efter allt packande, bärande och städande! Men bra blev det! Jag har äntligen hittat min tvättstuga efter invasionen!

På kvällen var, efterlängtat, hela familjen samlad igen! Det blev mycket kackel runt bordet när Mathilda och vi andra skulle summera veckan som gått!

Sen somnade jag gott, kan jag tala om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!