måndag 8 april 2013

Två val

Två val!

Utmaning eller säkerhet?
Stora eller små?
Låg eller mellan?

Idag skulle jag göra mitt val. Innerst inne hade jag nog redan gjort valet, men samtidigt, när det fanns ett annat alternativ till att fundera på, ville jag inte förkasta det förrän jag tänkt igenom de olika alternativen noga!

Tillslut föll valet på säkerhet, små och låg!

Säkerhet för att jag känner mig mest hemma med de små barnen på lågstadiet.

Till hösten jobbar jag i en F-1, parallellt med min förra kollega Malin! Har på känn att det kommer att bli riktigt bra och är redan i gång i tankarna!

2 kommentarer:

  1. Hejsan "nya" kollegan!

    Välkommen till vårt sjunkande skepp ;)

    Vi får prata ihop oss om alla tankar och idéer, finns ju lite speciella förutsättningar i gruppen!

    Kul ska det bli i alla fall...

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Tack Caroline! Ser fram emot vårt framtida samarbete! Tur det finns livbåtar, så ska vi nog ro det iland!

    Kram!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!