fredag 19 april 2013

Jag vann över bristen på motivation!

Igår blev de ingen löprunda. Jag gick direkt från ytterdörren till sovrummet och sov ett par timmar pga huvudvärk!

Idag var jag taggad, även om det skulle innebära en liten framflyttning av fredagsmyset.

Så kom då smset.

- Du får handla på hemvägen.
- Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, ska ut och springa.
- Då får vi åka och handla efter det.

Skulle inte tro det! En fredageftermiddag på Ica Maxi är ingen nöjestrip direkt, bättre så tidigt som möjligt. Jag handlar! Jag och alla bromöllabor och förmodligen hälften av Sölvesborgarna!
Köerna var långa och tid tog det, för varje minut kände jag att motivationen att ut och springa sjönk drastiskt.

Det skulle vara mycket skönare att äta lite, sätta sig i soffa och slappa med familjen efter en lång arbetsvecka, men jag tog mig faktiskt i kragen och masade mig ut!

Det gick mycket bättre idag. Det gick ytterligare 2 minuter fortare idag och jag sprang 2/3 av rundan idag! Dessutom stod jag upp när jag kom hem denna gången och kunde till och med prata!

Trevlig kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!