torsdag 4 april 2013

Uppfriskande steg mot nya mål

Jag närmar mig -10 kg och hade egentligen tänkt stanna där, men sporras lite av att det är några få kilo tills jag väger som jag gjorde för 16 år, två månader, tre veckor och tre dagar sedan. Dessutom är det målet att forma och komma i form rent konditionsmässigt som gäller nu, vilket jag behöver mycket motivation till!

Idag vaknade jag, tro det eller ej, med tillräckligt med motivation för att sätta på mig löpskorna och ge mig iväg runt Ljungaviken. Det blev lite intervall till en början, sen raska steg fortsättningsvis.

En uppfriskande och blåsig promenad mot nya mål!

1 kommentar:

  1. Grattis till dina 10 kilo, vad duktig du är.
    Hade också tänkt -10 kg men det blir bara 3 verkar det som. Vad har du använt för metod, lchf,dukan,viktväktarna eller något annat?

    Ulrika Algesund

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!