torsdag 8 juli 2010

Gäsp!!

Usch vilken natt!!!! Jag gick och la mig med dunderhuvudvärk igår kväll :( Säkert beroende på vätskebrist och hårt arbete med våra vänners gigantiska förtält i gassande sol. Jag är verkligen urkass på att dricka vatten. Ett måste när det är så varm ute. En mat o sov klocka hade inte varit dumt. Vidare har jag snurrat något hejdlöst i sängen. Värmen, knölig kudde, drömmar osv. Det blev ingen god nattsömn och det kommer såklart att spegla av sig på denna dagen. Gäsp!

Vad dagens ska innehålla vet jag inte än. Barnen vill nog åka till Hälleviksbadet, medan jag föredrar att åka till Sandviken. Fast egentligen hade jag velat att det varit lite molning och hellre dragit till Kristianstad och bytt ut några sittdynor jag införskaffat. Ångrat mig för att jag hittat andra. Barnen jublar dock inte över detta förslag.

Kvällen ska iaf ängnas åt att fira min Lilla syster Zhoé som blir 15 år idag!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

6 kommentarer:

  1. Då är vi två trötta mammor idag ..Zzzzzz

    Så söt din syster är, cool bild =)
    Grattis ifrån mig med =)

    SvaraRadera
  2. Zzzzzzzzzz
    Ska vi sova ikapp Belle?

    Bilden har jag "snott" från henne utan att hon vet om det! Undrar hur det tas av en hormonstin tonåring. Hi Hi Hi

    Ska hälsa och gratta från min bloggvän!

    Ha en underbar dag och vila upp dig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Guud va fin deisgn du har på bloggen!:)

    SvaraRadera
  4. Hua,riktigt jobbigt att inte kunna sova bra! Så hade jag det häromnatten fast utan bra anledning.... Men men, så blir det ibland! Och värmen gör ju inte riktigt att det blir bättre heller!
    Hoppas dagen blir som du tänkt/vill iaf!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Tack karin!
    Är just på väg till Sandviken! Förhoppningsvis somna Mollie när vi kommit dit och då ska jag passa på att vila en stund.
    Kram!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!