söndag 25 juli 2010

Välkommen till min enkla boning!

Hjärtligt välkommen till mitt rullande hem!!
Här kommer några bilder på hur jag bor för tillfället. Inte allt förstort, men det är ju det som är lite av charmen med husvagnslivet!!

Vår husvagn, en Wilk 500 K, köpte vi för tre år sedan efter att har prövat på husvagnslivet i en bättre begagnad husvagn i ett par år.

Husvagnen med hela förtältsmunderingen.

Dagtid vardagsrum, nattetid sovrum.

Köket. Används i mycket liten utsträckning. Har ett litet kökshörn i förtältet.

Barnkammaren. Här tillbringar barnen en hel del tid, när det inte är ute och leker så klart. Spelar spel, leker, ritar osv. Guld värt med eget rum till barnen!!

Förtältet. Här spenderar vi mycket tid. Matlagning, äter och så klart myser med tända ljus på kvällarna när mörkret sänker sig över campingen.
Är helnöjd med de nya gardinerna jag sydde till förtältet!!

5 kommentarer:

  1. Men vilken otroligt fin husvagn ni har!! Förstår att ni är iväg med den. Min bild av hur en husvagn ser ut har helt ändrats nu!!
    Håller helt med om det med saften, mkt goare med egen gjord saft!
    nu är det väl ca 1 vecka kvar ute eller e det mer??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin husvagn ni har! Ser så fräch ut!
    Ja jag kan förstå att det är skönt både för er och även för barnen att ha en egen liten vrå att vara i.

    Fortsatt trevlig dag på er alla

    kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin vagn! Husvagnslivet har vi lärt oss tycka om på senare år - det är faktiskt riktigt härligt, men vi föredrar att hyra - färdigt, uppställt och klart ;-)
    Njut!
    Kram
    Evalotta

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt att barnen har sitt eget kryp in i husvagnen! Det underlättar för alla!

    Önskar dig oxå en bra dag Bella!

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt med husvagnslivet EvaLotta! Att hyra har visst sin fördel, men jag tycker det är skönt att ha mina egna saker!

    Kram!!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!