onsdag 21 juli 2010

Inlägg från fru kräfta!

Ursäkta mina bildlösa inlägg. Har inte lagt så stor möda vid att leta upp kamerasladen! Jag har ju semester!! ;D Någonstans i min välpackade husvagn ligger den, frågan är bara vart? Det kommer bilduppdatering snart från vackra Öland!

De stora barnen är borta vid det stora tältet på barnmöte, ett dagligt inslag klockan 17.30 som barnen gärna går på. Mannen är och handlar lite nödvändigt inför kvällens grillning. Får se vad det blir för gott när han kommer tillbaka.

Dagen i övrigt har innehållit sol och bad. Mollie sov i vagnen i två timmar på stranden idag så i bristen på underhållning av badtokig bebis så blev det solning på riktigt. Jag somnade nästan själv i solstolen och det har ju så klart satt sina spår! Tur det inte är kräftpremiär än, för då hade jag legat risigt till!!! De stora roade sig i både havet och på stranden med diverse byggen.

Eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt, fikat utanför förtältet med vänner som droppar in en efter en här på campingen. Härligt med gemenskap!

Nej, nu väntar lite förberedelser. Vi hörs!!

4 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Låter som att ni har det underbart på er semester =)

    Njut av sol, god mat och härliga vänner


    Kram

    SvaraRadera
  2. åh, jag skulle vilja bli en kräfta jag med, eller i alla fall få ett par timmar ostörd på ngn fin strand :) sommaren är så kort!
    ha det bra

    SvaraRadera
  3. Bella, vi har det fantastiskt och ordet underbart och härligt är ord som vi använder väldigt ofta!!

    Hoppas ni har det bra ni också!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Det är inte ofta man får möjlighet att ligga stilla och sola i två timmar på sranden så visst kändes det lyxigt Malla! Det gäller att ta vara på sommarvädret för vem vet när det har bestämt sig för att ge sig av.

    Ha en bra dag!

    KRAM

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!