lördag 17 juli 2010

Inget högtryck direkt!

Hej på er!
Förlåt!!! Det är inget högtryck på bloggandet direkt! Det är väldigt ovanligt att jag inte bloggar! Jag brukar alltid ta mig tid att iaf skriva ngt kort innan jag går och lägger mig, men det har blivit VÄÄLDIGT sena kvällar det sista. I flera dagarna nu har vi hållt på att förbereda inför vår tre veckor långa husvagnsturné. Det verkar inte finnas någon ände på hur mycket saker som ska göras eller man ska ha med sig! Fram och tillbaka, fram och tillbaka till husvagnen, med än det ena än det andra. Förhoppningsvis har vi inte glömt något viktigt när vi börjar rulla imorgon eftermiddag. Jag återkommer med en kort resumé!

2 kommentarer:

  1. Vet precis hur det är! På något sätt så känns det alltid som att man glömmer ngt ändå ;) hoppas ändå att allt kommer med!
    Kommer du fortsätta blogga när no är iväg? 3 veckor är ganska lång tid... ;)

    hoppas ni får en riktigt bra semester var ni nu kommer vara!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Mig blir du inte av med i första taget Karin!!
    Datorn ska med i år och när vi kommit iordning så får ni följa med mig på min semester i år!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!