tisdag 24 augusti 2010

Mitt nya projekt


8 x 4
32 x 4
många meter
2 l

2 x
4 nya
3 nya

7 kommentarer:

  1. haha, ser fram emot att få höra mer om detta! :D

    SvaraRadera
  2. Hmm, gissar på stt du räknat ut hur mkt tapet o färg du ska köpa samt kanske ngn list eller så?? ;) ;)

    SvaraRadera
  3. Lite krypiskt ska det vara Malla. Jobbar vidare imorgon med mitt projekt så får jag se hur långt jag hinner. Lovar att det kommer bilder snart!

    SvaraRadera
  4. En kvalificerad gissning Karin...men nej, det var inte rätt!

    SvaraRadera
  5. Det är bra älskling bara jobba du. :-)

    SvaraRadera
  6. Detta låter spännande,vad må det bli tro ?:)
    Väntar med spänning...hihi

    Tack för dina ord hos mig, Elaine,bland känner man att det tar slut i "kontoret",och undrar lite vad man håller på med, det skall ju kännas bra och roligt?
    Är en liten funderare ibland, men det brukar snabbt gå över...hihi
    Har du oxå kännt så ibland, med bloggen,Elaine ?
    Många kramar till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  7. Ska snart låta er veta Cia!!

    Du är nog inte ensam om att känna så Cia. Även om jag inte hållt på så länge med min blogg har jag haft stunder då det bara känts krystat att skriva och då försvinner ju glädjen i att hålla på. Det tar ju trots allt lite tid och känner man då ingen inspiration blir det ju en börda. Jag brukar tänka att detta är trots allt en bisyssla som jag gör för egen del, för att jag vill, har lust till det. Det finns inga måsten med bloggen!!!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!