söndag 8 augusti 2010

Ord som inte ingår i min vokabulär

Min man brukar säga de sammansatta orden lite då och då, men jag har väldigt svårt för att ens ta de i min mun. Det är näst intill en hädelse. Dessvärre får jag nog använda det nu.... hm, here we go...

-IKEASKIT!!!

Nu är det sagt!! Det kändes faktiskt bra.

Mollie gillar trappan, korrigering, älskar trappan. Det är ju så spännande med alla ljud som kommer från övervåningen. Så klart har vi skaffat en grind, men... Trots en förlängning räckte den inte till. Så efter konsultation med Ikeapersonal om att ytterligaren förlängning skulle fungera, inköptes en sådan. Visst räckte den, det är en sanning! En annan sanning är att den blev så ostabil att den inte sitter ihop när man rör vid den.

Så jag säger det igen...

-IKEASKIT

Denna gång utan några som helst problem!!

7 kommentarer:

  1. Haha, jaa du, IKEA må vara fantastiskt till mkt - men nog är en del av sakerna ren skit! :)

    SvaraRadera
  2. Det är tyvärr bara att instämma Malla, trots att jag är ett Ikea Freak!!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, lite av en hädelse nästan men JA jag kan hålla med om att vissa saker blir man INTE ALLS nöjd med! Men det är väl som de säger att man får vad man betalar för...
    Det har känts som en EVIGHET när du inte har bloggat ordentligt ;-) Men förstår helt o väl att man inte tar sig tid till det på semestern. Det är HELT SANSLÖST dyrt med semester så fort man kommer till de större städerna och ska göra roligheter! Trist faktiskt men de kommer ju faktiskt undan med det!
    Jaha så då kan man räkna med lite tätare uppdatering på din blogg nu då?! =) =) SER fram mot det!! =)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Ha Ha Ha Karin!! Lovar att hålla dig uppdaterad oftare nu!!

    Visst är det tråkigt att det ska va så dyrt när man närmar sig storstäderna! Fick tyvärr prioritera bort huvudstan pga av kostnaderna, men nästa år så...

    Kram

    SvaraRadera
  5. En till Ikeafantast Sandra???

    SvaraRadera
  6. Ikea är bra men man får bli arg på de man tycker om ändå ;-)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!