torsdag 19 augusti 2010

Vänta, vad är det?

Så klart kunde jag inte tåla mig och vänta till den dimper ner i brevlådan. Så idag har jag tittat i den nya IKEA-katalogen. Jag gillar vad jag ser men längtar till jag i lugn och ro, med en kopp te i handen, kan bläddra och höra prasslet från papperssidorna i den riktiga katalogen. Nästa vecka är den utlovad och jag kommer som ett barn på julafton som håller utkik efter tomten, titta efter den gula postbilen. Mina favoriter av nyheterna, än så länge, är dessa:




För en som inte är vän med symaskinen och som imponerats av alla kreativa människor som skapar dessa på egen hand så är jag lycklig över att nu kunna köpa dessa söta matplagiat till Mollie. Tack för det IKEA!

3 kommentarer:

  1. Jättefina!
    Jag längtar tills jag får katalogen jag med=)
    Me like ikea!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka fina saker! Knappt man kan tro att det ör IKEA som gjort sånt... Men helt klart värt att kika igenom katalogen ser jag! =) Eller ännu bäätre; åka dit!
    Vilken urmysig morgon ni har haft trots det tidiga uppvaknandet. Såna dagar gör det inget alls att dom vaknar så tidigt när dom är så duktiga!!
    Riktigt fin bild på er båda!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja dessa små matsaker från IKEA var verkligen söta. Jag kommer nog att frestas att köpa dem nästa gång jag åker till IKEA. Esther fyller år den 16:e oktober, det blir en perfekt present.

    Lycka till med höstens studier.

    Ulrika

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!