torsdag 19 augusti 2010

Morgonmys.

Spända och förväntansfulla vaknade Mathilda och Melwin redan halv sex i morse. Långt, långt borta hörde jag dom till en början, så när jag segade mig upp klockan sex satt de påklädda och åt frukost. Inte illa. Sen sjönk de ner i soffan och tittade på film så jag kröp ner en stund i sängen igen.
Morfar ställde upp och skjutsade barnen till skolan i morse eftersom den lilla röda är på service efter allt kokande. *Tacksam*.
Smått seg efter den tidiga väckningen kröp Mollie och jag ner i soffan.

Snart ska jag ta tag i dagens sysslor, snart......

5 kommentarer:

  1. Vilken go bild på er, ser så härligt mysigt ut!
    Ha en helt underbar dag!
    kram från bella

    SvaraRadera
  2. Men vilken mysigt morgonstund i soffan. Underbart! ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Tack Bella! Önskar dig detsamma!

    SvaraRadera
  4. En härlig stund på morgonkvisten. Önskar dig detsamma Alexandra!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!