lördag 22 maj 2010

GPS, en onödig pryl

Vi har ingen GPS! Mannen har vid flertalet tillfällen pratat om att införskaffa en, men jag protesterar! Jag är en GPS och den går att lita på! Allt för många gånger hör man tala om att man kommit fel trots att man har en gps som guidar dig dit du ska. I början på året var vi i Göteborg med min syster, hennes familj och mina föräldrar. Efter en trevlig shopping i Nordstan skulle vi åka till vårt hotell i Gårda. Eftersom vi aldrig varit där fick vi rådet att följa min far som hade knappat in på sin GPS vart det låg. Sagt och gjort, dom först och vi efter! Direkt kände jag att något var fel och snart var vi uppe på Älvsborgsbron och över på Hisingen! Vilken soppa det blev! Utan karta och kompass fick jag reda ut det hela genom att ta oss till Ullevi varpå mina förädrar kunde resterande väg till hotellet. Så jag kollar hellre en karta innan vi ska iväg någonstans för då vet jag att det blir rätt och riktigt, utan några missöden. Kolla bara in denna artikel så förstår ni vad jag menar! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7161219.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!