måndag 31 maj 2010

Utlovad makeover

När jag gick i skolan var jag många gånger bättre på träslöjd än syslöjd. Jag har förvisso införskaffat mig en symaskin här hemma men är inte en riktig polare med den! Framåt och bakåt fixar jag att sy och inte allt för komplicerade saker kan gå, men något större intresse för att sy har jag inte. Jag utlovade i ett tidigare inlägg en husvagnsmakeover efter ett inköp och nu har jag kommit en bit på vägen.

Inköpt vitt linnetyg och spets.

Före: Batterilampor jag har hängande i förtältets fönster.

Efter: Efter lite knåpande och syande blev resultatet av makeovern dessa små söta lampskärmar som jag trätt över lampan och som stämmer bättre överens med min nya stil i förtältet. Tyget dämpar belysningen något men ger ändå ett fint sken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!