måndag 3 maj 2010

Tränar mina biceps!


Efter konsultation tog sig personal från Jims färg hit för en titt på altanen. Så klart var det vårt eget fel som hade oljat altanen när det var för kallt ute. Hm, jag vet inte om jag köper det svaret eftersom vi har söderläger på altanen och solen sken hela söndagen. Problemet skulle iaf gå att lösa om man oljar ytteligare en eller två gånger. Jag blir väl inte direkt lyrisk av det beskedet och inte mina knän eller rygg heller. Till råga på allt så rekommenderade de en lasyr som skulle göra golvet mycket svart och fint, men det kan vi inte tänka på denna säsongen utan får vänta tills nästa sommar....hm, fortfarande besviken och nu till på köpet SUR!!! Ska tjura en liten stund till sen får jag försöka se positivt på saken... Mina BICEPS (en passning till Daniel Lilja) kanske växer något under tiden jag sliter för att min altan ska bli fin till sommarsäsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!