lördag 15 maj 2010

Nått jag aldrig gjort förut!

Då var vi hemma igen från Falkenberg. Jag återkommer med lite mer från vår premiärtur när jag fixat bilderna i kameran. Lite förutseende så packade vi ner förtältet till husvagnen redan i går kväll. Det var tur det för i morse vaknade vi av det mysiga smattrandet på taket och det skulle tillta i rejäla mängder. Allt kan man ju inte förbereda så Krille fick slita i ösregnet och var som dränkt från topp till tå innan vi kom iväg. En liten sväng inom Eurostopp i Halmstad, några fynd på rean och middag på Max blev det innan vi fortsatte vår resa hemåt. Lite slummer blev det allt i baksätet där jag, Melwin och Mollie sov ikapp. Strax efter Örkelljunga vaknade jag till och såg i ögonvrån att mannen var måttligt trött och snart poppade han frågan om jag vill ta över och köra!!!! Köra med husvagnen har jag aldrig gjort förut! Jag insåg snabbt att jag inte skulle ha mycket till val om vi skulle komma hem, så jag samlade allt mitt mod och satte mig vid ratten! Det gick ändan hem till gatan och jag ska säga att jag är riktigt stolt över mig själv!

2 kommentarer:

  1. Det går bara man slipper backa runt hörn så.

    SvaraRadera
  2. Det överlämnar jag också till dom kunniga!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!