lördag 8 maj 2010

Klartecken från Gekås!

Eftersom Gekås copyrightmärker sina bilder har jag inte kunnat visa det jag funderar på att köpa. Var då i kontakt med bloggarna på och frågade om det var ok att låna lite bilder. Jag fick klartecken så länge det framgår att bilderna kommer från Gekås och att jag länkar till deras blogg. Så här kommer ljuslyktorna jag skrivit om vid något tillfälle förut. Visst är de snygga. Jag bara måste ha! Hoppas de finns kvar när jag kommer dit!

Länk: http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/search/label/Hem%20och%20Hus?updated-max=2010-04-24T10%3A50%3A00%2B02%3A00&max-results=20

4 kommentarer:

  1. FYYY VILKEN GÖLLIG BLOGG DU HAR ELAINE !

    förresten kolla gärna in min blogg där jag just laddat upp MASSOR av nya bilder.
    www.bonnenuit.devote.se
    det skulle göra mig sååå glad !

    kram emma :)

    SvaraRadera
  2. Kommer oxå köpa sådana. Tänker inte säga vem jag är, men du kommer dras med mig några dagar framöver;)Puss puss

    SvaraRadera
  3. Tack Emma! Ska kika in hos dig oxå!

    SvaraRadera
  4. Du anonyma som inte vill tillkännage dig, jag VET vem du är!!!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!