tisdag 20 april 2010

Förberedelser

Det finns en sak till som jag gillar nästan lika mycket som IKEA och det är Gekås. Budgethandling är min melodi och så länge barnen växer som de gör, så lönar det sig att åka dit och handla barnkläder. Visst är det ett slagfält man ger sig in i men triumfen är stor när man kommer ut med många fulla gula kassar för en "billig" peng. Håller just på att förbereda lite inför kommande besök på GeKås genom att kolla in deras ständigt uppdaterade blogg. Gillar att man får möjlighet att kolla vad som finns i butiken. Det är dock två saker som inte är bra... dels deras ständiga kommentar "finns i butik just nu - kanske inte imorgon" hm. Det andra är att inköpslistan blir låååång genom att man just får möjlighet att kolla vad som finns i butiken. Kanske är det bra att varorna kanske inte finns när jag kommer dit. Hoppas dock att de underbara ljuslyktorna som publicerades 8 april 2010 finns kvar när jag kommer dit! Länk hittar ni längre ner på min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!