tisdag 20 april 2010

Karlsson på taket och bullar på Myrstacken


Idag har jag varit i Olofström och hälsar på mina gamla kollegor och barnen på Myrans förskola. Det är alltid lika kul att komma dit även om det blir långt mellan gångerna. Det var ett härligt gäng att jobba med och en hel hop med glada barn som gett mig vänner och minnen för livet. Idag hade jag turen (eller oturen) att komma mitt i ett bullbak och dessutom få träffa Karlsson på taket! En egoistisk figur med stort bullbegär. Vars en bulle kunde han iaf tänka sig att dela med sig av! Smakade så klart bra och lade sig fint i kistan som jag varje måndag börjar jobba med för att få bort. Jag får nog snart gå med i gruppen " vi som inte hinner till beach 2010" på facebook. Hur som helst, en trevlig förmiddag var det i allafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!