fredag 23 april 2010

Lost

Jag är helt lost i Lost. När serien Lost drog igång var det en annorlunda och spännande serie som både Krille och jag fastnade för. Det är ju helt klart fortfarande en annorlunda serie som jag nu egentligen önskar att jag aldrig börjat titta på. Första säsongen ägnades åt att klura ut den märkliga sifferkombinationens betydelse, andra säsongen började än mer konstiga saker hända och för varje resterande säsong har varje avsnitt slutat med en än större förvirring än veckan innan. Jag måste då säga att fantasin hos manusförfattarna är det inget fel på. Enda anledningen att jag nu tittar är för att få reda på hur upphovsmakarna ska få ihop hela den kaotiska och röriga berättelsen. Jag räknar veckorna till upplösningen och jag hoppas innerligt inte att någon ska vakna upp ur en fånig dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!