fredag 16 april 2010

Melwins inmarch.

Jag har egentligen tänkt att inte lägga ut bilder på mina barn på bloggen, men en en sådan här händelse måste jag bara få dela med mig av. Har han dessutom varit med på TV och blivit offentlig inför bra många fler än dom som var på plats så kan jag tycka det är lite OK. Kommer dock att vara sparsam med mina barns offentlighet i fortsättning tills jag tänkt färdigt kring ämnet. Så...

En stor händelse för en liten fotbollskille!

Tänk att som snart åttaåring få vara med om att marchera in på en allsvensk fotbollsmatch, med ett allsvenskt fotbollslag med över 5000 åskådare. Det måste var stort!

Det var så kul att få se Melwins reaktion när han stod mitt på planen tillsammans med Mjällbyspelarna. Av alla kort jag tog på honom är huvudet vridet åt olika håll av nyfikenhet och han var aningen mallig när han kom av planen igen!

Eftersom vi hade lilla Mollie med oss valde vi att lämna Strandvallen efter 1:a halvlek och titta färdigt på matchen hemma. Melwin pratade konstant om denna stora upplevelse hela kvällen. När han dessutom såg sin MAIFpolare Daniel Nicklasson på TV, ledas av plan pga skada blev han än mer engagerad. -Det var han, det var han som jag gick med!!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Så roligt för din lille fotbollskille att få vara med om detta.Har själv barnbarn som är med och spelar i RBk och Johannishus de blir så glada när de vinner,skall försöka vara med någon gång och kolla på dem.Max som är yngst är 10 år gammal.Ha de bra! Guds välsignelse över dej och de dina. Hittade dej på Tommys blogg
    Mvh Maggan Eriksson
    Ronneby

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!