måndag 21 juni 2010

Bloggtystnaden bryts!

Nu är jag hemma igen!! Efter klipptid, handling, allt uppackande, många maskiner tvätt, åskoväder och en tankeverksamhet som ligger några dagar framåt fick jag möjlighet att koppla av vid datorn en liten stund. Helgen har varit superhärlig!! Vi började med en tur till min syster Heidi och familj där vi stannade en natt. Det var så roligt att få se hur de hade det efter sin flytt och renovering. Det blev en mysig kväll och mycket gott att äta. Lördagen blev det att stiga upp tidigt och åka de nästan 30 milen vidare till Kolmården. Vår lilla hemligthet om vart vi skulle på "dagsutflykt" höll på att avslöjas av Jimmys prat om lejon, men vi kunde snabbt ändra detta till en älgpark som barnen visste låg i närheten. I bilen blev det dock tjat från Mathilda som menade på att det tar inte över två timmar att åka till en älgpark några mil utanför Nybro. Smart unge!! När vi klev in på McDonalds i Norrköping blev dock förvåningen stor när kusinerna Tilde och Alexander ropade på Mathilda och Melwin. Här avslöjades för första gången vart vi var på väg och jublet visste inga gränser!! Kolmården, sova i stuga och tillbaka till Kolmården en gång till!! De kunde inte fatta!!! Visst är det kul att överraska! Jag återkommer med mer om vår minisemester och härliga bilder när jag laddat upp dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!