tisdag 22 juni 2010

En sluten cirkel

Det närmar sig nu och allt är i stort sätt packat. Lite småsaker som inte tar speciellt lång tid att slänga ut i husvagnen finns kvar.

LÄNGTAR!!!

Sedan fyra år tillbaka åker vi till Gullbrannagårdens camping, i Halland, för att fira midsommar. Det är en mycket trevlig camping med hög standard och ett stort midsommarprogram. Det har blivit en liten tradition att resa dit med barnens kusiner och det är alltid som vi längtar efter att få träffa dom eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Det är ett lite kompilicerat släktskap. Vi är tre familjer från tre olika släkter som är förenade och resultatet är att ALLA barnen är kusiner med varandra. Diddi är gift med Ullis som är syster till magnus som är gift med Christel som är min syster och jag är gift med Krille som är bror till Diddi, våra barn blir således kusiner med varandra hur man än vrider och vänder på det...Hi Hi Hi, hängde ni med??? En liten illustration kan ju vara på sin plats som reder ut det för er.


Tills vidare...

HA EN UNDERBAR MIDSOMMAR!!!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, hua... Det där kändes alldeles för komplicerat för mig att greppa. Men å andra sidan så har jag 1000 saker i huvudet samt att min äldsta dotter har mundiarré just nu...
    Skönt att det mesta är packat. Det är inte mitt. Jag har som du hade igår. En grinig o klättrig kille som bara skulle bli buren på HELA tiden. Har knappt kunnat göra hälften. Ligger sååå mkt minus i mitt schema just nu men vad gör man inte för sina barn!! =)

    Hoppas nu ni får en supersemester med som det lät riktigt trevligt sällskap!! TUR för mig att även jag ska bort så jag inte hinner sakna dina inlägg =)

    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas du får ordning på din packning Karin. Det är verkligen inte lätt att fixa och dona när de små barnen är som små iglar på en. Hoppas det inte blir en allt för sen kväll för dig.

    Jag får verkligen önska er detsamma när ni är iväg och så hörs vi väl av igen på måndag, så jag får höra hur ni har haft det ute på landet. TREVLIG MIDSOMMAR!! Bamsekram!!!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!