onsdag 30 juni 2010

VAAAAAAAAD?!!?!?!?

Då var familjen komplett igen, förutom att mannen tillbringar sin natt på jobbet för att inbringa försörjningen. Mathilda kom hem idag efter några nätter hos mormor och morfar. Det passade verkligen förträffligt bra att barnen varit där när Mollie varit dålig och behövt mer uppmärksamhet än vanligt.

Jag har stora förhoppningar att Mollie ska vara bättre imorgon! Tycker nu på kvällskvisten att febern inte är riktigt så hög som den varit de senaste dagarna. Att få tre tänder på några korta dagar måste vara jobbigt! Söt är hon i allafall med sina små vita tänder som blänker till när hon ler.

Så klart hade jag tänkt mig att åka till stranden imorgon om det går. Hade ju tänkt det många dagar denna veckan men, men, man råder inte över allt, och inte råder jag heller över de stora barnens önskan att SLIPPA ÅKA TILL STRANDEN!!!!

VAAAAAAAAAAAAAAAD!?!?!?

Jag trodde jag hörde fel, men inte då. Varken Mathilda eller Melwin vill åka och bada i havet!! Så klart har de roat sig hos mormor och morfar och fått en hel massa d-vitaminer medan jag har varit inomhus sen i söndags och sucktat efter sol, strand, fikakorg, bra bok, doft av sololja. Det blir till att smida planer under nattens timmar på hur jag ska få dom att ändra sig. För om allt är som det ska imorgon SKA JAG TILL STRANDEN OCH PRESSA I SOLEN!!!!

9 kommentarer:

  1. Det kan du göra älskling.

    SvaraRadera
  2. hahaha, barn alltså!! Ibland förstår man dom inte alls! Hoppas dina planer går i lås!
    Själva kommer vi hålla på med golvet men det gör inget för vädret bjuder inte på sig iaf!! =)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det förstår jag att du vill. Vara inne när det är så fint väder ute och det enda man vill är att vara ute. Hoppas att du får med dig barnen dit. Kram

    SvaraRadera
  4. Såå sööt blogg du har!!
    & Skiit söööt är du också!<333

    SvaraRadera
  5. Hej! Jättefin header! Hoppas tjejan är bättre, och att du fått lite sol :-)

    SvaraRadera
  6. Ja, du Karin... när jag vill, vill inte dom och när jag inte hinner då ska de tjata tills öronen trillar av. Idag ville inte vädret bjuda till på fm så nån strand blev det inte iaf! :( Men, precis som hemma hos er så behöver man inte vara sysslolös för det!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Ute har jag varit idag Bella!! Fast nån strand blev det inte! Får vara nöjd ändå med att Mollie mår bättre och så gör vi ett nytt försök imon!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Tack Kc! Kul att du gillar min blogg!! Och TACK för komplimangen! KRAM!!

    SvaraRadera
  9. Tack Osloskånskan! Både sol och en välmående tjej har jag fått idag! Allt på topp!!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!