onsdag 2 juni 2010

Vem läser?

Vem läser min blogg?

Du gör det uppenbarligen och det gör mig så glad!!!!!

Tänk om du skulle stå och prata med någon och personen i fråga bara står och titta på dig utan att röra en min. Det gör dig ganska osäker på om personen lyssnar på dig eller bryr sig om det du säger.

Jag ser ju att besöksstatistiken tickar varje dag men undrar ibland vem det är som läser min blogg. Jag förstår att det kan vara lite knepigt att lämna kommentarer men det är på något sätt det som blir ett synligt bevis på att ni läsare engagerar er. Samtidigt som det är en bekräftelse så tycker jag det är så kul att få gensvar och få del av era tankar och erfarenheter av likheter och olikheter oss emellan!

Så snälla!!!! Kommentera mera!!!!!

Så här gör du:

1. Klicka på kommentarer under inlägget!

2. Skriv en hälsning i rutan under "skicka en kommentar" och avsluta helst med ditt namn.

3. Välj i rutan kommentera som:

a. om du har något av dessa konton väljer du detta.
b. om du ej har konto, välj anonym.

4. Klicka på Skicka kommentar

Så var det klart!

Hoppas det går lättare nu och att jag kommer att få många fler kommentarer!!!

KRAM TILL ALLA LÄSARE!!!!

8 kommentarer:

  1. Jag är här, VARJE dag och lite till !!!:)
    Vet ju hur glad man blir över varje liten kommentar som man får :):)
    Så mig slipper du inte ...hihi
    Bästa kramen Cia:)

    SvaraRadera
  2. digger bloggen =D
    koslig om du kommenterer tilbake :-)!

    SvaraRadera
  3. Tack Cia! Det är ömsesidigt och visst gläder man sig över varje lite siffra som står vid kommentarerna!

    SvaraRadera
  4. Tack Monika! Jag gör såklart ett besök hos dig!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Tänkte bara säga att jag tycker att du har en riktigt fin blogg! Föll mig i smaken helt! =)
    Håller även med om att det är roligt med kommentarer. Om inte annat att få feedback på det man har skrivit, positivt som negativt eller bara en kommentar!

    Hälsn. Karin

    SvaraRadera
  6. Tack Karin! Roligt att du gillar min blogg. Visst är det kul med gensvar på det man skriver. Nu blir det till att kika in hos dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jaha, du vill identifiera oss läsare ;)
    Okej, jag håller mig uppdaterad på din blogg! Vi ses säkert i helgen! Kram Cecilia (N):)

    SvaraRadera
  8. Cecilia min trogna läsare ;D Du är ju duktig på att kommentera och tillkännage dig, så du behöver inte ta åt dig! Så klart ses vi i helgen! KRAM

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!