onsdag 16 juni 2010

En avrådan!!


Då kan jag pusta ut!! McDreamy överlevde och det var ju huvudsaken även om det hände många tråkiga saker. Jag kommer troget att titta vidare nästa säsong! Jag brukar alltid kura ner mig i soffan när det är Greys. Det är nästan det enda programmet i veckan som jag verkligen följer. Idag försökte jag istället slå två flugor i en smäll. Jag kan redan nu avråda er på det bestämdaste att göra något liknande!!! Don´t do this att home!!! Jag känner att jag kan inte riktigt greppa tiden just nu. Det är såå oerhört mycket som händer resterande av denna och kommande vecka. Skolavlsutning, klipptider, weekendresa, packa husvagnen och resa iväg för midsommarfirande, bara för att ämna en bråkdel. För att hinna med allt som ska göras prövade jag med konststycket att titta på den oerhört spännande säsongavslutningen av Greys samtidigt som jag fixade med husvagnsgardinerna. Stryka fållar och nåla dom i förberedelser för att kunna köra med symaskinen imorgon. Nu var det som sagt ett mycket spännande avsnitt och det var så klart svårt att koncentrera sig på vad strykjärnet befann sig, samt vad nålarna skulle sitta. Som ni förstår skulle jag behöva lite läkarvård själv efter denna dumdristighet. Kanske inte så avancerat att McDreamy eller Mcsteamy, eller någon annan för den delen, hade behövt plåstra om mig, men jag är både brännmärkt och har sönderstuckna fingrar.

6 kommentarer:

  1. Du måste vara försiktig, Elaine..hihi
    Var rädd om dina fingrar m.m !:)
    Framför allt, STRESSA inte, var rädd om dig, nu innan semesterresan, allt kommer att lösa sig, det gör det alltid :):)
    KRAM bästa du, Cia:)

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken Cia! Tur att det går att blogga ändå trots lite ömma fingertoppar! Hi Hi. ;D
    Ja, visst borde man slå av på tempot lite... jag tycker iofs att jag planerar upp min tid ganska bra men allt kan man ju inte förbereda.
    Vissa dagar flyter allt på medan andra hopar sig. På nätt sätt tar man sig igenom allt ändå!
    KRAM till dig Cia

    SvaraRadera
  3. Ja herregud vad man kan vara otänksam ibland... Jag menar, kombinera ihop Grey´s med NÅGOT annat.... Det går ju inte!! =)
    Jag MISSADE det sista avsnittet pga andra roligheter. Nästan så man skulle ha stannat hemma. Men jag får väl se reprisen på sönd iställte. Ställa klockan ordentligt bara!!
    Det kan LÄTT köra ihop sig vissa dagar, mest pga att man inte kan planera allt. Men så är det! Jag är lite planeringsfreak. Kan orsaka många gråa hår när man inte kan planera allt man vill =)
    Om några dagar är allt snart över och planeringarna går i lås! Hoppas ni får riktigt roligt och bra!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är inget att rekommendera Karin! Jag borde varit helt fokuserad på Greys istället. Jag ska inte avslöja ngt för dig utan titta på söndag!! En spännande upplösning! Jag är av den planerande naturen, men hur mycket man är försöker förbereda är det ändå i slutet som flest saker ska göras, det kan man ju inte ändra på och sen kommer ju de oväntade sakerna som kan ställa allt på sin spets! Hoppas de sakerna håller sig borta den närmaste veckan!!

    Läste sent igår om din kväll! Härligt med lite vuxentid!!! Smått avis!! Jag är kängurumamman som har med Mollie nästan hela tiden!!

    SvaraRadera
  5. Pust vilken nagelbitare Greys var igår! Jag var lite orolig för Alex måste erkännas ;) Jag skulle nog inte våga mig på att hålla på med nålar och saxar och hett strykjärn samtidigt!

    SvaraRadera
  6. Ja Christine, det var verkligen en nervös väntan på upplösningen av Greys!!! Jag har lärt mig min läxa...gör inget annat när det är Greys på TV!! Hi Hi Hi

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!