onsdag 9 juni 2010

Farväl och lycka till!!

Jag fick höra ryktesvägen att vår underbara BVC-sköterska Ina skulle sluta för att studera. Vid senaste besöket bekräftade hon detta och vi blev så ledsna. Det har ju varit världens bästa och det har alltid varit en glädje att får komma dit. Alltid glad, alltid engagerad, alltid ett fantastiskt bemötande mot både mig och Mollie och en väldigt lyhörd person. Det var lätt att känna förtroende för henne!! Samtidigt som det är tråkigt för oss så är det roligt för henne att få göra det hon drömmer om, men, vi kommar att sakna henne! FARVÄL OCH LYCKA TILL!!!

4 kommentarer:

  1. Vet precis hur det är. Min BM gick på mammaledighet och jag saknar henne MASSOR!! Hon var så enkel att ha o göra med,den nya är mer uppstressad och vi har inte samma kemi... Men men, det är inte så mkt kvar för mig att gå... =)

    SvaraRadera
  2. Det är så viktigt att personkemin stämmer! Jag har inte varit bortskämd med de andra två barnens bvc sköterska och kommer verkligen att sakna Ina. Sen vet man ju inte vad man får!?

    SvaraRadera
  3. Kjempefin blogg du har: )

    Ha en fin dag!
    Med vennlig hilsen, Suugaar.

    SvaraRadera
  4. TACK så mycket Suugaar! Hälsar gärna på hos dig!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!