tisdag 15 juni 2010

Från tå till topp!!

Jag har varit i Kristianstad för skoinköp. Mathilda behövde ett par till skolavslutningen vilket införskaffades efter det obligatoriska gnället! Desto mindre gnällde jag, var snarare glad över mina fynd. Två par sommarskor för 160kr, ordinarie pris 400 kr. Fynd är alltid välkommet när man är föräldrarledig och ekonomin går på sparlåga!

Jag har alltid hört att man får större fötter när man är gravid men det stämmer inte in på mig iaf. Storlek 35 var det i skorna och först tänkte jag att det nog var stora storlekar men när Mathilda prövade dom vad de för små!! Fortsätter det så här kommer mina skoinköp i fortsättningen att ske på barnavdelning. Ja, ja det är tur att man står stadigt på jorden.

Med en malande huvudvärk satt jag i bilen på väg hem och rannsakade mig själv om jag druckit för lite, för att i nästa sekund förstå att det var enorma spänningar i luften. För som en blixt från klar himmel drog årets första rejäla åskväder in över regionen. Lika snabbt som det kom for det vidare. Tyvärr ville inte huvudvärken följa med.

2 kommentarer:

  1. Härliga skor!:)
    Känns alltid bra, när man kan göra kap!:)
    Hittade själv 2 par skor när jag var iväg, de var nedsatta till halva priset:):)

    Alltid så glad när du tittat in med dina snälla o positiva ord!:)TACK !:):)
    KRAM KRAM Cia:)

    SvaraRadera
  2. Tack själv CIA! Det är ju ömsesidigt för jag blir lika glad när du har hälsat på här hos mig!! KRAM

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!