tisdag 9 mars 2010

Elaine + IKEA = Sant


I dag damp det ner i brevlådan, nyhetsbrevet från IKEA family. Jag skrev ju igår att jag borde åka till Ikea för att jag hade behov av att fylla på min värmeljusförråd, så nu tror jag att detta är ett tecken på att jag ska åka dit. De måste sakna mig på IKEA för det var ett tag sedan sist. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så har jag ett speciellt förhållande till Ikea. Mitt hem är ju som ett litet "IKEA-tittskåp". Jag har ju fått utstå en hel del hån pga av min stora kärlek till Ikea, där min käre far har gått i spetsen för detta då han ringt från sitt arbete för att begära prisuppgifter på Ikea möbler samt vilket namn och sidnummer möblerna har. Men det gör mig inget. Min kärlek är såå stark att inget kan få mig att överge mitt älskade IKEA och jag vet att kärleken är besvarad...för jag får ju långa kärleksbrev lite då och då och jag sparar dom alla!

Nu ska jag sätta mig med en kopp te och njuta av familytidningen, drömma mig bort en stund och låta mig inspireras till nya inköp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!