tisdag 30 mars 2010

Färjestad i våra hjärtan.


Då var det ett faktum! Färjestad höll inte ända fram i år, vilket är tråkigt. Tycker ändå att de gjorde en stor insats med tanke på att de haft så stora förändringar i laget och dessutom tappat en extremt duktig målvakt. Färjestad har alltid varit mitt favoritlag, förutom en kort period i slutet på åttiotalet då jag höll på Malmö, eller rättare sagt på Pekka Lindmark! Han slutade ju spela så då återvände jag till Färjestads hejaklack och där har jag stannat sen dess. Som tur är håller ju Krille också på Färjestad, vilket är bra för husfriden. Däremot är det inte direkt fridfullt när vi tittar på matcher för då kan det bli ganska så högljutt här hemma! Som en riktig supporter har jag ju inhandlat diverse prylar för att skapa stämning här hemma, fast inte till mig då. Vi som föräldrar få ju ta vårt ansvar och föra Färjestads supporteranda vidare till de kommande generationerna så vi har sen tidigare inhandlat barnmössa, haklapp och napp! Funderar nu på om inte det snygga påslakansetet skulle passa Mollies säng perfekt! Det ska börjas i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!